الأربعاء، 2 ديسمبر 2020

سكسي ساخن جدا محارم

 

القصة حقيقيه وحصلت معايا انا شخصيا وبجد
انا اسمي "امير" عندي 17 سنه وداخل تانيه ثانوي ، وامي عندها 39 سنه وابويا عنده 45 سنه ، وامي عندها 3 اخوات ولاد ومفيش بنات ، خالي الاول والاكبر اسمه "محمود" عنده 4 بنات الاولي اسمها "سارا" عندها 20 سنه وهي رايحه تانيه كليه بس عليها جسم فاجر جدا يعني طيزها مدوره وحلوه وبزازها طريه وناعمه والاخت التانيه اسمها "سهير" وعندها 18 سنه وشهور يعني وهي رايحه اولي كليه ودي جسمها زي جسم "سارا" بس سارا اطعم منها واحلي في ملامحها بس سهير ابيض من "سارا"* والاخت التالته اسمها "ساندرا" وعندها 17 سنه وهي قدي في السن ورايحين تانيه ثانوي مع بعض ودي اكتر صاحبه واخت ليا وكل حاجه بينا مباحه يعني مفيش عيب بينا ده اتفاقنا واحلي جسم فيهم طيزها كبيره ع واحده في سنها وبزازها مدورين وحلوين اووي والاخت الرابعه اسمها "منار" ودي رايحه اولي ثانوي بس جسمها روعه وطيزها كبيره وحلوه اووي وانتوا هتستغربوا انهم كلهم من سن واحد بس في الحقيقه هم زي كده وفرق الحمل بس م بينهم المهم ندخل علي خالي التاني وهو اسمه "سعيد" وده معاه بنتين وولد بس الولد اكبر واحد عنده 29 سنه اسمه "اشرف" وهو متجوز من "منال" تقريبآ ليهم سنتين بس مخلفوش ابن المهم "منال" جسمها كيرفي يعني طيز كبيره مع بزاز اكبر من المتوسط وجسمها متناصق مع حلاوتها وهي بصراحه مرسومه رسم والكل يتمني يعيش مع واحده ينيكها طول م هو في البيت زيها ، والاخت الاولي اسمها "شروق" وعندها 26 سنه وهي متجوزه ومعاها ولد صغير بيرضع لسه وهي عليها جسم ابن وسخه يتاكل اكل وطيزها حلوه اووي وكبيره بس مش اوي اللي هي بتترج خفيف كدا وبزازها جميلها ورجلها ملفوفه لف كمان وبيضه زي القشطه والاخت الاصغر اسمها "اسراء" ودي عندها 20 سنه بس طيز وحلاوه انما ايه وهي طولها 162 سم تقريبا وبزازها نار وحلاوه وهي صحبت واخت "سارا" جدا ومش بيخبوا علي بعض حاجه لانهم من سن بعض اكيد وندخل علي خالي التالت وهو اسمه "مالك" عنده 30 سنه ومتجوز من "اسماء" وعندها 26 سنه ومعاهم بنت ورايحه اولي حضانه بس امها اي حد ينمناها من حللوه وطيزها بتترج بس مفهاش كرش طبعا واحنا* مفيش حد عندنا فيه كرش خالص وبزازها كبار برضو وحلاوه وخالي" مالك "ساكن في بيت العيله هو وخالي " محمود" وخالي "سعيد" مش ساكن في بيت العيله بس بيته جنبهم يعني 3 دقايق ويوصل لبيت العيله* .
عرفتكم بالعيله الحلوه ومحارمها ويلا ندل علي الموقف اللي غير حياتي ومن بدايه القصه
كنت قاعد انا و "ساندرا" بنذاكر عندهم في الشقه طبعا هي قدي في السن ومكنش في الشقه حد غير سهير وفي الاوضه التانيه وقافله الباب عليها بس ساندرا كانت لابسه بجامه ضيقه اووي من تحت عند طيزها يعني وطيزها هي كبيره وكدا والبنطلون هيتفرتق وهي تروح وتاجي قدامي كأنها بتجيب حاجات يعني وكدا انا زبري م استحملش وبقي زي الحصان وزبري انا كبير طبعا علي سني المهم معرفتش اخبيه منها وهي بصت عليا وضحكت بصوت عالي وشرمطه في نفس الوقت ودار الحوار التالي بيني انا و" ساندرا

صور سكس ، سكس ، سكس محارم ، سكس حيوانات ، قصص سكس ، سكسي ، تحميل سكس ، عرب نار ، سكس نسوانجي ، صور زب ، صور نيك .

انا : ايه يا سندرا بقيتي عروسه اهو وكبرتي
ساندرا : ايه يبابا انا حلوه اوي كدا يعني عشان بتاعك واقف عليا
انا : دا انتي تتاكلي اكل يابت
ساندرا : ايه ياعم شايفني تفاحهه وضحكت
انا : بصراحه عايزين نجوزوكي بقاا كبرتي وبعدين وضحكت
ساندرا : وطت صوتها وقالت مينفعش ابقي انا عروستك وقالتها بهيجان
انا : قربت عليها اكتر وبقينا جنب بعض ع طول وهمست في ودنها وقولتلها وانا موافق روحت مقرب من شفايفها وتوهنا في بوسه طويله استمرت لدقايق بعدين مسكت ايدها وحطيتها علي زبري وهي بدأت تدعك فيه وانا بمسك بزازها وبقفش جامد فيهم وبقرص الحلمه عشان تسخن اكتر وبعدين بوستها وبدأنا بوس في بعض لحد م قطعنا شفايف بعض وطلعت بزازها وبدأت ارضع فيهم وبعدين طلعت زبري ودخلنا الاوضه بتاعتها وقفلنا الباب من جوه بالمفتاح ونزلنا بوس في بعض وعملت معاها وضع 69 ولحست في كسها وهي تمص زبرى وكانت بتعرف تمص لانها كانت تسمع سكس بس خفيف يعني المهم لحست كسها واعض زنبورها وتفيت في خرم طيزها وبدأت افرش صباعي في طيزها وامص كسها عشان متحسش بوجع اووي يعني وبدأت ادخل صباعي وادخل زبرى في بوقها اكتر عشان لو اتوجعت متفضحناش ودخلت عقله من صباعي في طيزها لان طيزها كانت ديقه وخليت صباعي في طيزها لحد م خرمها يتعود عليه وبعد لعب بالايد التانيه في كسها وزنبورها ولحس هي تمص في زبرى خرمها بدأ يستجيب لصباعي واول م بدأت ادخل صباعي هي جابت عثلها في بقي وبدأت اسمع صوت انفاسها اللي بقيت عاليه وبعدين دخلت صباعي كله وبدأت احرك شمال ويمين وهي بتقول اه احح اوووف اه اه اه اووف احح بصوت واطي وبعدين دخلت صباع تاني وبدأت ادخل واحرك يمين وشمال لحد لما طيزها بقت واسعه وعايزه صباع تالت ودخلت صباعي التالت فيها وهي مستمتعه وبتتأوه وتقولي دخل زبرك بقاا انا مش قادره وتتأوه ااااه اه احح اوووف اوووف يا ميرو زبرك وهو في بوقي حلو اووي وطعمه جميل وروحت قايم من تحتها وخليتها عملت وضع الدوج وتفيت في خرمها وبدأت ادخل زبرى في طيزها دخلت راسه بصعوبه وهي بتتأوه جامد وتقوول طلعه ياميرو بيحرقني جامد يحبيبي ياجوزي مش قادره وانا ولا سائل فيها وبدخل زبرى وهي صوتها علي اووي وبتتأوه لحد م دخل زبري بالكامل في طيزها وهي تأوهت اووي وانا سيبته في طيزها شويه لحد م العضله بتااعت طيزها ارتخت وبدأت ادخل واطلع بأحساس وهي تعض في مفرش السرير وانا نازل نيك ومش راحمها في طيزها راحت قالت جامد ياميرو انا عايزه زبرك يطلع من بوقي وانا اهيج واقولها ماشي ياشرموطه عايزه تتناكي جامد وبعنف وهي تقولي جامد موتني من النيك يجوز الشرموطه وانا روحت مزود الرتم شويه وبدأت انيكها بعنف واضرب ع طيزها خفيف لقيتها هاجت اووي عرفت انها بتحب الضرب والشتيمه والعنف وروحت مزود في الضرب والشتيمه كمان وبعد نص ساعه نيك وهي جابت اربع مرات انا خوفت لتموت مني بجد روحت قولتلها هجيب يامتناكه اجيبهم فين قالتلي هاتهم في طيزي يحبيبي وغرق طيزي بلبنك وروحت مدخل زبري ع الاخر وروحت منزل كمية لبن رهيبه في طيزها وفضلت نايم عليها لحد م زبري نام في طيزها وطلعته ومصت اللبن اللي فيه وانا لبست وهي لبست وانا طالع لقيت "سهير" في الصاله ووشها مليان عرق كدا مع انها قاعده تحت مروحه يعني وسلمت عليها وقالتلي رايح فين قولتلها هروح استحمي وانام شويه وروحت اخدت دش ونمت مصحيتش غير ع العشا كدا الكلام اللي حصل ده كان في الصبح ولما صحيت لقيت مسج واتس عندي ف بفتحها لقيتها "سهير" باعتالي وبتقولي
سهير : ايه يابطل البنت مش عارفه تمشي وعامله ايموشن بيضحك
*انا : قولت احااا بصوت عالي وبقول هي عرفت منين دي كمان وعملت نفسي عبيط ف كتبتلها* مين هي وضحكت
سهير : ياعم اللي كنت معاها الصبح صوتها كانت جايبه للشارع وضحكت هي
انا : قولت في سري هي دي شرموطه كمان ؟ وكتبتلها اها م البنت فرسه برضو ومينفعش تتساب كدا
سهير : قالتلي عندك حق بصراحه البنت فرسه بس انتا موتها خالص دي مش عارفه تمشي وعملت ايموشن بيضحك
انا : طيب المره اللي جايه ابقي اخفف الرتم شويه وضحكت
سهير : لا ياحبيبي انا مش هستناها تموت منك وضحكت
انا : طيب ياسهير عندي حل لو مش عايزاها تموت مني وعملت ايموشن بيضحك
سهير : ايه هو طيب الحل
انا : انك تبقي معاها في نفس الاوضه وضحكت
سهير : وانا موافقه وضحكت
انا : طيب بقولك انا لازم اقفل دلوقتي هشان رايح لصحابي
سهير : ماشي هستناك بكره الصبح عشان محدش هيكون قاعد غيري انا وساندرا*
انا : ماشي سلام

تنزيل سكس - نيك حيوانات - مقاطع سكس - صور كس

سكس ناكني اخو زوجي النياك

 

كنت فتاة بريئة اخاف من ظلي حتي تزوجت وانتقلت الى بيت زوجي وبعدها تغير الاحوال فيعد تسعة اشهر من زواجنا انتقلنا الى مدينة ثانية حيث كان عمل زوجي الجديد وكم كان سعيد بهذا النقل حيث ان اخوه الاصغر موظفا هناك والذي لم تره عيني قط اسمع عنه انه شاب خلوق بسيط لم يتمكن من حظور زواجنا لارتباطه بعمله حين ذاك فاعادني زوجي الى بيت اهلي حتى يستاجر لنا منزل ويفرشه على حد قوله ثم بعدها بشهرين عاد لياخذني الى بيتنا الجديدفي المدينة التي كنت اسمع عن اجوائها ومناظرها وفي المطار كان في استقبالنا شاب لم تر عيني في وسامته ولم يخبرني بان اخوه سيستقبلنا فوقع في قلبي من حينه وخاصة بان زوجي ليس بوسيم وكانت سيارته تدل على ذوقه الرفيع بل كانت قطعة منه فوصلنا الى المنزل وذهب لاحضار الغداء وكلما وقعت عيني على شيء جميل بالمنزل اسال زوجي بكم اشتريته قال شراه فلان فكان كل شيء له بصمة عليه حتى غرفة النوم بل قال زوجي اش رايك في ذوق فلان قلت يهبل لا اراديا وكانت المفاجأة عندما عاد بالغداء وامرني اخوه زوجي ان اكشف عليه وتمنعت ظاهرا ولكن باطنا كنت اتمنى وكانت البداية منه عندما قال لزوجي و**** وعرفت تختار فكان لها الواقع الحقيقي في قلبي ثم ذهب وغاب لاكثر من عشرين يوما اجازة كنت خلالها مجنونة ثم عاد فقلت لزوجي ليه ماتخلي فلان يسكن معانا البيت كبير فقال و**** فكرة المسكين ساكن في عزبة وحالته حالة

تحميل سكس - افلام سكس ممتعة - محارم مترجم - فيديو نيك مترجم - نيك سمينات - مقطع سكس نار - سكس يمني - مسلسلات سكس - سكسي سعودي - نيك جديد - سكس مرات اخوة - سكس مغربي - اجمل سكس .
فتمنع في البداية ثم اتصلت عليه يوم كان زوجي مستلم وطلبت منه ان يوصلني للمستشفى ثم ادعيت بان عندي الم يكاد يمزقني من الداخل وكان الدكتور يسال هل معك احد قلت له زوجي فقال ناديه فناديته وافهمته بان الالم سيقتلني وتوسلت اليه وقلت نحن اخوان وترجيته حتى دخل معي حيث قلت لو اموت ماخليت الدكتور يكشف علي لوحدي فاقتنع ودخل معي ثم كشف عني الدكتور واندهش الدكتور وقال ما شاء **** لانني كنت مستعده لهذا الامر فازلت الشعر ولمعت كل شي وكنت مغطية وجهي اراقب نظرات احمد فو**** مارفع نظره عن النظر في كسي حتى تغطيت وقمت ثم اوصلني للمنزل واراد الذهاب فقلت له ليه تتركني وحدي لوانت ساكن معانا في مثل هذة الظروف من سيحل محلك وهل ترضى احد يشوف اللي انت شفته فنزل راسه خجلا وقال طيب انا باروح وارجع شوي فرجع بعد ساعتين ومعة حقائبه واخترت له الغرفة المجاورة لغرفة النوم وبعد ان تجهزت نفسيا وارتديت اشف الثياب المثير للشهوة وتعطرت وفي تمام الساعة الواحدة صباحا صحت الحقني يا احمد فجاء مسرعا واقترب مني وراى مالم يكن يحلم به قال مالك اشفيك قولي قلت له احس اني باموت فقال انا باتصل بفلان يقصد زوجي فقلت له وانت ما تقدر تساعدني قال ببراءة ابشري اش المطلوب مني قلت له دلك لي بطني ارجوك احمد قال لا مايسير حرام قلت له انا باموت احمد حرام عليك فقام المسكين واحضر دهان وبدأ يدلك لي بطني وكنت اراقبه ونظراته على كسي ثم تعمد ينزل احدى يديه على كسي ولامسه فقلت له ظهري باموت يا احمد وانقلبت فبدأ يدلك وانا اتوجع واقول يمين شمال فوق تحت حتى لامست يده على ردوفي وانا اتوجع واصيح وكاد المسكين ينهار عصبيا وبينما هو مندمج في التدليك عدت وانقلبت بسرعة حتى ان يده لامست كسي ورفعت الغلالة عمدا ورجعها بيدة ثم قلت احمد ابطلب منك طلب ان لبيته اصير اسعد انسانة واكون لك كما تريد انت وان رفظته و**** ثم و****

موقع بورنو - فيلم سكس بورنو - فيديوهات بورنو - سكس حيونت .

لاقوم للمطبخ واخذ سكين وانحر نفسي فقال لها الدرجة قلت واكثر فقال ابشري اش ثم حلفته ينفذ الطلب فحلف ثلاثة ايمان هو قلت تنام معي هنا قال لا وزعل فقلت له ترك حلفت وانا حلفت قال بكيفك وراح غرفته ثم اني قمت للمطبخ واخت السكين وكان يراقبني ثم جرحت يدي حرح عميق سال منه دم واجد فجاء يجري وقال يامجنونة ليه تسوي كذا قلت له الحياة مالها طعم وخاصة بعدما انكشفت عليك عيوبي الموت احسن و**** لاموت نفسي فقال اهدي يابنت الناس وارتبك من الدم السائل وقال لهالدرجة صدق مجنونة ثم بدأ يهديني وضمني على صدره فما احسست بدفء مثل ذلك الوقت ثم انسدح معي على السرير ولم اذق في حياتي مثل تلك اللحظة ثم بدأ يداعبني ويقبلني وانا اعارضه والقط شفايفه ثم قال يا بنت الناس هذا حرام **** يسامحك وفي ليلة سخن وارتفعت درجة حرارته وذهب زوجي للدوام وانا سويت له كوب حليب وذخلت عليه وبدأت المسه والاعبه وادلك له جسمه حتى قام زبه وتعمد مسكه فلم يمانع ثم خرجت من عنده وقد تهيج تماما فما وصلت غرفتي حتى خرج الى باب الشقه واقفله بالدقارة وانا اراقبه ثم نزلت ملابسي لم ابقي منها الا شلحة خفيفة شفافة وتمكيجت وتعطرت فلما وصل باب غرفتي دق الباب وقال ممكن ادخل فانقلبت على ظهري وكشفت عن فخوذي فجاء وجلس بجانبي ثم مد يده وبدا يلمس جسمي من ظهري نزولا حتى وصل على ردوفي وادخل يده بين ردوفي حتى مسك على كسي ولم اتحرك ونزل ملا بسه ثم انسدح على ظهري فانقلبت ونزلت ملابسي وطلع على صدري وبدا يمصمص ويلمس ويحك فرشة بزبة على كسي فكاني اول مرة اشعر بهذا ثم دخله قليل ثم زاد ثم زاد حتى ادخله كله وذقت نيكا لم اذقه في عمري واستمرت العلاقة قرابة خمس سنوات حتى تزوج واصبحت محرومة من نيك الشباب الحلوة

السبت، 28 نوفمبر 2020

سكس كلاب مع انسان

 

هاى حبايب نسوانجى اول مرة ليه فى نسوانجى اكتب موضوع فى القسم دة قسم الفضفضة .المهم فى موضوع حصل معيا من كتر ما بشوف افلام سكس حيوانات مع بنات .عجبنى الموضوع اوى كلب مع بنت وعجبنى اكتر نيك الطيز
.المهم فى يوم واحد صحبى سافر 3 ايام وساب الكلب عندى فوق السطح
طلعت اول يوم بلعب مع الكلب وشوفت زبة وهوة مدلدل وبيتهز من الحركة
افتكرت افلام سكس الحيوانات حطيت ايدى على زب الكلب وهو واقف وشوية وشوية
حسيت زبة نشف شوية شوفت راس زبة خارجة وفيها نقط لبن بس ابيض شفاف
كانت الشقة فاضية عندى روحت نزلت الكلب تحت فى الشقة وقلعت هدومى وجهزت الزيت .الزيت دة بستعملة فى النيك بيسهل دخول الزب فى خرم الطيز
من غيروجع وفضلت العب فى زب الكلب وزبة يوقف اكتر ولسن الكلب دلدل الكلب
حسيت انة هاج روحت واخد نقط اللبن الى بيسقط من راس زبة وحطيتة على خرم طيزى وفنست وقربت راسة من خرم طيزم شم اللبن ولحسة من على خرم طيزى
وكانت اول مرة اتمتع بلحس خرم طيزى الكلاب تمام اوى فى موضوع اللحس
شوية افنس اكتر الكلب يشم فى خرمى وانا ماسك زية دعك مسكت رجليها الامامية

سكس حيوانات : افلام سكس حيوانات ، سكسحيوانات ، سكس خيول ، مشاهدة سكس حصان ، نيك حيوان ، نيك حصان ، سكس حيونات ، سكس حيوانات مجاني ، تحميل سكس حمير ، كلب ينيك فتاة - مقاطع سكسي حيوانات - تحميل نيك حيوانات - سكس كلاب
ورفعنها على ظهرى
وهو عاوز يقرب بس كونت اعلى منة شوية فنست اكتر لحد ما راس زبة لمست خرم طيزى انا هجت اوى والكلب كمان هاج وعاوز يدخل نزل من على ظهرى وقف شوية
وانا بعلب فى زبة وهو يشم فى خرمى ومناخيرة تحك فى خرمى
راحت رافعت رجلية الامامية مرة تانية وهو يقرب عاوز يدخل فنست شوية
راح مدخلة وفضل يدخل واحدة واحدة شوية وراح حاشرنى حشرةحسيت زبة

سكسي - صور كس - صور سكس - سكس محارم - ءىءء - عرب نار - سكسي - افلام سكس حيوانات - قصص سكس - تحميل سكس - xxxnx - xnxn - xnxxx
بيرش لبن مش بينزل لبن وكان سخن وزبة تخن مرة واحدة ولف نفسة من على ظهرى وزبة فية .عرفت اول مرة ان الكلب الدكر هو الى بيقفل على كس الكلبة الانثى
لما زبة يدخل جوة يتخن اوى ويلف نفسة يقفل فتحت الخروج
المهم اشد نفسى مش عاوز يخرج وكل ثانية احس بشرة لبن فضل قافل خرم طيزى لحد ما زبة خلص وصغر راح شدد نفسة منى اوووووووووف تجربة انا عشتها كانت حلوة اوى .الى عندة تجربة مع حيوانات يكلمنى على الخاص ونحكى لبعض تجربنا مع الحيوانات ....

سكسي ، مقاطع سكس ، سكس ، افلام سكسي ، سكساوي ، سكس محارم ، سكسي محارم ، نيك محارم ، افلام سكسي .

الجمعة، 27 نوفمبر 2020

محارم مع عمتي سكس xnxn

 

بدايتا انا اسمى ميدو سنى دلوقتي 26سنه حكاياتى ابتدت وانا فى المرحله الثانويه انا وابن عمتى نفس السن كنت دايما بذاكر معاه وغالبا كنا بنبات عندهم لان ابوه كان دايما فى الشغل هو بيشتغل سواق ويسافر طول الاسبوع عمتى كان عمرها تقريبا 38سنه وقتها جسمها مالوش حل طيزها كبيره ومدوره وهى طويله سيبها الوحيد بزازها كانت صغيره شويه .... المهم كانت دايما بتقعد قدامى بعبايات بيتى بنصف كم ضيقه ومش تحتها حاجه وكنت دايما بشوف صدرها ... اه نسيت اقولكم انى كنت بنيك ابنها الوحيد وكان بيساعدنى اتفرج عليها وهى نايمه أو وهى فى الحمام علشان اهيج عليها وانيكه.....كنت دايما بتفرج على جسمها وهى بتستحمه احد ما فى يوم كنا بتذاكر بالليل وابنها نام وانا كنت عامل نايم وهى دخلت عندنا وكنا نايمين بالشورت والفانله بس لاننا كنا فى الصيف ..هى دخلت عندنا وهى خارجه وقفت قدامى وفضلت تبص عليا وانا نايم فجأه حسيت بزبرى بيقف وهى لاحظت كده فخرجت بسرعه وانا فضلت افكر فى المنظر ده ومش عارف انام وزبرىكمان كان واقف حسيت بيها جايه تانى بعد حوالى ربع ساعه ووقفت تانى وفضلت تبص بزبرى اكتر وفجأة حسيت بايدهابتمشى على رجلى وخفت واشتقت وفتحت عنيا لاقيتها واقفه بتبصلى وتضحك وشاورت ليا علشان اقوم معاها ... وسابتنىوخرجت وانا بعد ذهول لمده دقيقه خرجت وراها كانت فى اوضتهاواقفه مستنيانى كانت لابسه قميص نوم ابيض فوق الركبه وفوقه الروب بتاعه مفتوح تنحت قدامه ضحكت وقالت هو انت يعنى اول مره تشوف جسمى تعال مهو انت بتتفرج عليا كتير اقرب هنا متخافش قربت منها واخدتنى فى حضنهاوقالت انها عارفه انى ببص عليها وهى بتستحمى وانهادلوقتي تعبانه ومحتاجه انى انام معاه المهم كل ده وانا متنح وهى بدأت تبوس فيا وتحضنىاكتر ونزلت بايدها ومسكت زبرى كل ده انا مش مصدق راحت قعدت على ركبتها ونزلت الشورت بتاعى وطلعت زبرى وبدأت تبوس فيه وتمصه وانا من غير ما احس نزلتهم على وشها بصت ليا وضحكت وقالت ولا يهمك المهم تكون فوق علشان نكمل انا كل ده وانا مش حاسس بنفسى ومش مصدق انها معايا بجد وان ده حصل بجد ... فجأه قومتها وحضنتهاوفضلت ابوسها وزحتها وقعت على السرير وروحت نازل فى كسها بوس ولحس بجنون المهم زبرى كان هينفجر روحت فاشخ رجليها وروحت مدخله فيها مرة وحده صوتت صوت خفيف مكتوم وفضلت انيك فيها وهى تتوجع اكتر من ربع ساعه لحد ما نزلتهم فيها بصت ليا وقالت اوعى اى حد يعرف باللى حصل ده وانا اكون معاك على طول .......

سكس - سكسي - سكس حيوانات - تحميل سكس - صور سكس شيميل - تنزيل فيديوهات سكس - تحميل سكس امريكي - نيك كساس - مقاطع نيج - نيك حيوان - سكس كلاب - نيك حصان - سكسحيوانات - صور كس .

بعد ما نمت مع عمتى ونكتها قمت وخرجت ومعرفته انام فى الليله دى وطول الليل بفكر اللى حصل ده حقيقى ولا حلم لحد ما جات الساعه 8الصبح وجات عمتى تصحى ابنها علشان يجيب الفطار وانا كنت نمت ا هو صحى وخرج وهى جات علشان تصحيني صحيت على احلى بوسه منها ولاقيتها بتقولى قوم يا دكرى خدتها فى حضنى شويه وبعدين قومت دخلت الحمام وابنها جاب الفطار وجه فطرنا وانا مشيت على بيتنا عمال افكر فيها وفى اللى حصل بينا وكنت مستنى الليل يجى علشان اروح عندها دخلت نمت شويه وصحيت على العصر خدت دوش وغيرت هدومى وروحت عند عمتى علشان نذاكر انا وابنها قعدنا شويه وهى كل شويه تدخل عندنا تبص علينا وتخرج وانا كل ما اخرج اروح الحمام اخدها فى حضنى وابوسها وعلى الساعه 10دخلت عندنا وكانت لابسه قميص وفوقه الروب لونهم احمر وقالت إنها داخله تنام واحنا كمان ننام ومش نتاخر كل ده علشان ابنها ينام قعدنا شويه وبعد يجى ساعه انا قولت انى هنام علشان مش قادر وابن عمتى هو كمان قال وانا هنام عملت نفسى نايم ولما اتاكدت انه نام روحت قايم وداخل عند لبوتى قصدى عمتى كانت صاحيه ومستنيانى وكانت دى تعتبر دخلتى عليها اخدتها فى حضنى وقلعتها كل هدومها وهى كمان قلعتنى وفضلت ابوس كل حته فى جسمها لحد ما وقعت على السرير لانها مكنتش قادرة تقف ونزلت على كسها وفضلت الحس فيه وامص زنبورها لحد ما نزلت عسلها وروحت قايم رازع زبرى فى كسها وفضلت انيكها فى الليل دى حوالى ساعه ونصف ......

صور نيك - تحميل سكس حمير - نيج محارم - نيج امهات - تحميل سكس مصري .
وفضلت انا وهى على الحال ده وأى الاجازه ابنها كان بيسافر من ابوها وانا كنت ببات معاها وانيكها كل يوم وبعد سنه ابنها اتجوز وكان صعب انى اروح ابات هناك بس هى جابت مرات ابنها معاها وبيقيت بنيكهم هم الاتنين وده اللى هتعرفوه فى الجزء القادم

سكس - تحميل سكس - تنزيل سكس - سكس امهات - سكس محارم - سكس مترجم - مقاطع سكس - سكس كلاب - سكس حيوانات - نيك حيوانات - تحميل نيك - سكس مصري - سكس عربي سكس تحميل - صور سكس - سكسي .

الأربعاء، 25 نوفمبر 2020

سكس محارم رائع مرات اخوه الحامل

 

انا حماده من مصر وسنى 22 سنه وانا لى اخ اكبرمنة يبلغ من العمر 27 سنه وانا من مصر اسكن بمنطقه الهرم وابى يعيش بالخارج وياتى كل 6 اشهروامى معه ونعيش انا واخى بمفردنا فى البيت ثماتى ابى وامى من السفر وتزوج اخى الكبيرواستقرت امى هنا بعد ما تزوج اخى وكان زوجهاخى امراه جميله جدا وجزابه فشخ حتى انى كنتاتمنى انى اكون مكان اخى معها بغرفه واحده وكنتانظر اليها نظرات من تحت لى تحت حتى لا يلاحظنىاحد من البيت انى انظر اليها انما هى كانت تلاحظ كلنظره منى لها وهى كانت تلبس لبس ضيق جدا حتىكنت ارى القلوط من تحت البنطلون وعندما تلبس
البلوزه كانت ضيقه جدا على صدرها مما تبنا حلمات

صور سكس - صور سكسي - سكس - سكسي - تنزيل سكس - سكس حيوانات - سكس محارم - سكس امهات - تحميل سكس .

صدرها وكنت اهيج عليها ثم بعد شهرين من الزواج سافراخى بالخارج وطرق زوجته معنا فى البيت وفضلت علىهذا الحال لمده خمسه اشهر بعد سفر اخى كل ما ارهاانظر اليها وادخل الحمام اضرب عشره وهى عليها شفايفحلوه اوى وكانت زوجه اخى تشبه نانسى عجرم وهىامراه جميله جدا وكانت تبلغ من العمر 23 سنه كانت تسبقنىبسنه واحده فى العمر ومن كتر تعبى وهيجانى كل ماارها ادخل الحمام واضرب عشره لحد ما اتى اليومالموعود الذى كنت اتمناه من ساعه ما اخى خطبهاحيث بدات افكر كيف انام معها او المسها او اشمرائحه تفسها كيف حتى اتى اليوم عندما رجعت منالشغل كان لايوجد احد بالبيت وامى كانت عند اهلهاتظورهم وهى كانت بالمنزل لوحدها بينما كانت زوجهاخى اسمها عبير وكانت تغسل ثم دخلت عليها الحماموهى كانت ماسكه الشورت بتاعى وكانت تحتضنهوعندما راتنى واقف امامها حسين ان وجهه اتى بالوانثم نظرت لها وابتسمت لها وذهب الى اوضتى لااغير ملابسى وتعمدت ان اسيب بابى مفتوح ثم لمحتاحد نظر على من هذه الفتحه فعرفت انها عبير وقلت فىبالى اخير ثم قلت لها انا هنام لما ماما تيجى صحينىقالت لى ماشى وعملت نفسى نايم فضلت صاحى لمدهنص ساعه وهى لم تاتى وبعد ساعه تقريبا شعرت بى بابالاوضه ينفتح ورايتها وهى تقترب منى وتقبلنى وهىتلعب فى كسها من فوق اللبس وكانت بتقول كلام مشمفهوم بس اللى قدرت اركز فيه كانت بتقول اه لوتنيكنى يا حماده انا مش قادر عايز انيكها عمال اقولالفرصه جت لحد عندى انما مش عملت اى حاجهكررت نفس الوضوع ده بعد كام يوم كده ماما مشكانت فى البيت بردو بس المره دى نمت بالبوكسربس بعد ما دخلت بنص ساعه كده لقيت عبير دخلت علىوبتكرر نفس الموضوع تلعب فى كسها ومسكه بزازهاوهى تقبلنى انا كنت نايم على ظهرى رحت مغير وضعىفى النوم حتى البطنيه تتشال من على شويه وعندماغيرت وضعى فعلا اتشالت البطنيه من على والبوكسربتاعى بان وكا زبى واقف زى الصخره وهى لاحظتانى صاحى مش نايم راحت عبير قلعه البلوزه فقطوبقيت بالسنتيان والبنطلون وانا عندما رايت بزازها بقيتمش قادر استحمل ولقيت زبى بقى اقوى من الاول وبقىعامل زى الصلب هى لما حست انى صاحى راحت مسكهزبى من فوق البوكسر وقعدت تلعب فيه لقيتها بتلعبفى كسها اكتر من الاول وانا سخنت لما مسكت زبى مكنتش عارف اعمل ايه بس كنت نفسى اضرب عشره فى الوقت ده او انى اقوم اعرفها انى صاحى بجد وانيكها لانى مش قادر وفعلان جت لى الجراه وصحين وهى بالموقف ده ولقيتها بتبص لى وهى خجلانه اوى وانا نظرت لها وانا ابتسم حتى ابين لها علامه الرضا منى ثم بعد ذلك رفعت راسها وقعدتها جمبى واخذت منها بوسها وانا مش مصدق انى بابوسها وكنت اول مره ابوس واحد وكانت شفايفها حلوين اوى ولهم طعم جميل وبعد ذلك نزلت على صدرها وفكيت حملات السنتيان وكنت الحس فى صدرها كالمجنون واليد الاخرى منى عند كسها من تحت البنطلون الذى كانت تلبسه ثم نيمتها على السرير ونزلت الحس على بطنها وبعد ذلك فكيت زراز البنطلون وقلعتهولها وكانت لبسه قلوظ لونه اسود وكان جذاب جدا وكملت لحس لحد ما نزلت على كسها ثم لحست شوى من فوق القلوط ثم بعد ذلك قلعتهولها

سكس - صور سكس - تحميل سكس - سكس حيوانات - سكس العنتيل - سكسي مص .

ويااااااااااااااه لجمال هذا المنظر الشعر الخفيف على كسها وعلى فتحت خرم طيظها جميلاتات فعلا ولون كسها وردى ونزلت الحس فى كسها وهى عماله تقول اااااااااه كمان وتضمنى على كسها ثما غيرنا الوضع الى وضع 96 وهى كانت تقول لى انت احسن من اخوك قلت لها فى ايه قالت اخوك مش بيلحس وانا بحب الحس اوى اخيرا لقيت حس يلحس كسى وفعلا كان الذى ينول من كسها طعمه جميل بجد حتى انى كنت هقطعه بسنانى وهى كانت ترتعش عرفت انها تسخن حتى وانا قد نزلت المنى فى فمها وهى بلعته كله ومش سابت اى حاجه منه وبعد كده قمنا قعدت ابوس شويه فيها والحس فى بزازها وبعد حوالى دقيقتين بزى انتصب مره اخر وقالت لى ارد منكان تدخله بكسى انا كنت خايف لتحمل منى بس عى قالت مش تخاف دخله بس برحه رحت لعبت شويه بزبى على كسها حتى اجعلها تسخن ثم فالت لى بصوت عالى دخله بقى متعزبنيش اكتر من كده فلت لها اوك اوك خلاص هدخله اهو واول ما دخلته كان زبى دخل وسط نار من درجه سخونتها وكان احساس اول مره احسه وقالت نيك جامد قعدت اخدل واطلعه بسخونه جامده اوى لمده خمس دقائق بعدها بخرجه علشان انزل المنى على جسمها قالت لى لالالالالالالا نزلهم جوه انا خفت بصراحه لتحمل منى قالت لى مش تخاف انا اخوك بينكنى ول لو حملت يبقى منه ونزلتهم جوه انا حسيت انها كان بدخلها نار واطفت وبعدها خرجته راحت مسكته وقعدت تلحس فيه زى المجنونه وبعدها هى راحت شقتها فى الدور الثانى وانا خلت الحمام استحميت وبعدها ماما جت وقبل ما عبير تطلع شقتها قلت لها اشوفك بالليل ابتسمت لى وزهبت الى شقتها وانا بخرج بليل وباجى من بره متاخر هلى الساعه 3 او 4 الفجر فى اليوم ده رجعت بدرى شويه على الساعه 1:30 تقريبا وكانت ماما نائمه فى سابع نومه طلعت لشقه اخى وخبط على الباب براحه لقيتها فتحت الباب وكانت اول مره اشوف عبير بكل الجمال ده انا مش مصدق ان عبير حلوه اوى كده يخربيت جمالها وكانت لبسه قميص نوم ابيض شفاف ومش لبه تحته اى حاجه خالص انا مش عارف اخويا سابها وسافر ازى دا معندهوش دم المهم رحت داخل الى اوضه النوم وعنندما دخلت كنت عامل احلى دماغ فى الدنيها كلها لا تقول فيجرا ولا ترما دول كنت عامل دماغ حشيش بصراحه اقوى من اى حاجه المهم انا دخلت عليها كنت انظر اليها باعجاب شديد من جمالها المهم راحت حضنها واخد منها بوسه قعد زى 30 دقيقه بقى فى بقها وانا اللعب فى كسها ثم بعد ذلك قلعتها قميص النوم ونزل على بزازها فضلت الحس فيهم حتى تسيرها هيجان ونيمتها على السرير والحس فى بطنها شويه وبعد كده نزلت على كسها وقعد الحس فيه والحس عسل كسها وكان المره دى اطعم من المره اللى فاتت و اشهى رحت نيمتها على بطنها وقلت لها انتى اتنكتى قبل كده من طيظك قالت هى الطيظ بتتناك منها من امتى الكلام ده انا اول مره اعرف ان البنت بتتناك من طيظها قولت لها طيب جربى كده النيك من الطيظ قالت بس انا اخف انا خرمى ضيق اوى قلت لها مش تخاف انا هظبطك منه ومش تخافى قالت اعمل ما تريد انا ملك لك المهم رحت قعد الحس فى كرم طيظها وادخل لسانى فيه وهى كانت تعبت اوى وكنت اسمعها وقى تقول ااااااااااااااااااااه بشد المهم جبت كريم مرطب دهنت طيظها وانا دهنت زبى وبعد بدات اخل زبى فى طيظها التى لم يلمسها احد غيرى هى راحت فتحت طيظها بايدها وبدات ادخل راس زبى وفى اول ما دخلت راسه زبى مش عايز يدخل خالص بطيظها وهى عماله تقول ااااااااااااااااااااه مش قادره دخله بس بشويش قلت لها اوك بس انا زبى كبير واتى خمرك ضيق قالت دخله دخله على فكره انا زبى 24 سم بالظبط وتخين اوى المهم عملت 2 محاوله وخايف اجرح طيظها المهم فى الاخر دخلت لو راس زبى وهى كانت هتموت منى لما دخلت راسه وبدات اخله واحده واحده واللى كنت خايف منه حصل ان طيظها انجرحت ولما حسي انها اتصوط قفلت بقهها بيدى وهى كان فى قمه لزتها وقلت لها استنى شويه لما خرمك ياخد على زبى قعد زى خمس دقائق زبى فى طيظها مش بعمل اى حاجه غير انى عمال الحس فى ظهرها وبعدين بدات احرك زبى فى طيظها وهى كانت استجابت للوضع وقعد اخله واطلعه عده مرات ثم نزلت فيها المنى فى طيظها وقالت لى ياااااااااااااااااااااااااااااااااه انا اول مره احس انى اتنكت بجد انت بجد احلى من اخوك ب 100000 مره المهم قضي الليله معها وكانت من اجمل القصه وفعلا القصه دى حقيقيه بس انا مش بعرف اكتب كويس بس انا كنت ايام حياتى وحتى الان وانا انيكها لان اخى لسه بالسفر وبقالى شهر بنيك فيها وهى حامل دلوقتى

صور سكس مجاني ، صور سكس برازرز ، نيك زوجة ابوة ، سكس محارمك ، افلام سكس نيك 2021 ، سكس مثير ، نيك عربي اونلاين ، نيج اخوات .

الاثنين، 23 نوفمبر 2020

تحميل سكس اول مرة انيك خالتي

 

اولا انا اسمي محمود عندي 24 سنه من طنطا خالتي وفاء 46سنه متجوزه ومخلفه ولدين الاول من سني ومتجوز والتاني مسافر مع ابوه بيدرس بره مصر المهم خالتي من النوع البلدي فشخ جسم ابن متناكه طولها 168سم وزنها معدي 90كيلو بزازه كبيره ومدلدل شويه
وطيزها احلي حاجه فيها طيزها كبيره وفيها دهون كتير فشخ لما بتتحرك بتقعد تهز وتوقف زبري ع طول المهم جوزها مسافر الكويت من زمان وبيجي كل سنه شهر واحد بس هو وابنه .....خالتي بحكم انها قريبه من بيتنا وانها قاعده لوحدها بتيجي تقعد عندنا كتير فشخ وسعات بتبيت عندنا.... كنت بحس انها بتحبيني انا مخصوص عن باقي اخواتي لما كانت تيجي تسلم عليا كانت بتسلم بحراره وبتبوسي من خدي وتقرب من شفايفي شويه انا ف الاول كنت واخد الموضوع عادي بس لاحظت اهتممها بيا
المهم احنا قاعدين ف بيت من دورين الدور الاول قاعد فيه ابويا وامي واخويا عبده الصغير عنده لسه 12 سنه واختي اسراء 9سنين

سكس - سكس اسباني - سكس لحس الكس - فيديو نيج - فلم سكس نيك - تنزيل سكس الماني - موقع نيك - موقع سكس - سكس رقص - تحميل سكسي مترجم - مشاهدة سكس تبادل زوجات - تحميل سكس امهات - سكسي اب وبنته .
انا قاعد ف الشقه ال فوق عشان دي شقتي والمفروض اني هتجوز فيها
خالتي لما بتيجي عندنا وعاوزه تبات كانت بتبات فوق معايا بس هيا ف اوضه وانا ف اوضه
المهم نجي لليوم ال مش هنساه ف حياتي
خالتي جت عندنا وانا كنت بره البيت ولما جيت فتحت بالمفتاح بتاعي ودخلت سمعت صوت خالتي وامي بيكلمو ف اوصه النوم دخلت براحه اسمع بيقولو ايه واسلم عليا لاقيت خالتي بتقول لامي ان جوزها كلمها وبيقولها مش هيعرف ينزل السنادي وهيمد احازته كمان سنه وبتقول انه هو نش حاسس بيها وانها تعبانه ومحتاجه عرفت ساعتها انها عاوزه تتناك
المهم بدا الموضوع يلعب ف دماغي ازي انيكها
طلعت فوق ف شقتي وقعدت افكر قولت انا الاوضه ال بتجي تنام فيها ابوظ السرير مثلا او انقل اي حاجه فيها بحيث انها ما تعرفش تنام تنام فيها المهم جيت فكيت السرير خالص وغيرت ديكور الاوضه وزوت كنبه وشويه كراسي
بالليل خالتي طلعت عشان تنام وكانت لابسه جلابيه بلدي بنت متناكه ضيقه عليها ومبينه حلمه بزها
دخلت خالتي خدت دوش وقعدنا ف الصاله شويه نتكلم قعدت اقولها مالك يا خالتي شكل ف حاجه مزعلاكي قالت هو باين ع وشي الزعل كدا قلتلها امال يا فوفا انتي مش شايفه القمر زعلان ازي قالتي بس يا بكاش راحت علينا خلاص
داحتي جوز خالتك مش عاوز ينزل يشوفنا قولتها هو دا ال مزعلك بقي
قالتي ايوه طبعا زعلانه لما يقعد سنه بعيد عني وماينزلش لازم اقعد
قولتها خلاص ياستي اعتبريني مكانه قالتي هااا وبلمت شويه قولتها ايه هو انا مش راجل ولا ايه لو احتجتي اي حاجه يا فوفا انا موجود بس انتي اطلبي بس... قالتي لا يا حبيبي انت راجل وسيد الرجاله كمان بس ال انا عاوزاه منه محدش يعمله غيره هو عشان دا واجب عليه
ضحكت وقلت لها ااااه بخبث كدا هيا فهمت اني فهمت وضحكت بشرمطه
دخلت تاخد دش وانا كنت نستنيها ع الباب عشان ادخل انا كمان اخد دش وكنت قالع مش واقف غير بالبوكسر بس وزبي واقف شويه مش اوي باين يعني ف البوكسر وبخبط عليها بقولها يلا يا خالتي عشان عاوز اخد دش قالتي انا طالعه اهو طلعت شوفت جسم ابن متناكه لابسه الجلابيه وملبستش تحتها سنتيانه ولا اي ابن متناكه لابسه اندر بس والجلابيه مبلوله ولازقها ع جسمه وصدرها طالع شويه من الجلابيه
المهم انا جسم جامد وعضلات وحركات المهم طلعت ولاقتني كدا وقفت مبلمه ف جسمه وبصت ع زبري وفضلت تبص لجسمي شويه
انا قولتها حمام الهنا يا فوفا قالتي بس خش انت يا حبيبي عشان ما تستهواش
دخلت انا واخدت الدش الجميل طلعت لاقتها ف الصاله بعد اما سرحت شعرها بتقولي ايه ال انت عاملته ف الاوضه ده امال انا هنام فين قولتها نامي عندي وانا هنام ع الكنبه ال ف الاوضه قالتي يالهوي لا تتعب نام انت ف اوضتك وانا هنام ع الكنبه قولتلها لا انا ال هنام ع الكنبه قالتي خلاص هنام مع بعض المهم السرير بتاعي كان كبير شويه
دخلنا ننام هيا دخلت ع السرير وانا فضلت بره شويه ودخلت وراها دخلت لاقتها نايمه ع بطنها وفشخه رجلها وواخده نص السرير نديت عليها كانت لسه صاحيه قالتلي نام يا حبيبي قولتي اتعدلي عشان انام لاقتها نامت ع جمبها وصدرتلي طيزها انا شوفت طيزها زبي بقي زي الحديد المهم نمت والدنيا كانت حر اووووي قلعت التيشرت وفضلت بال شورت لاقتها بتقولي الدنيا حر اوي ليه كدا شويه لاقتها قربت وجسمي لزق ف جسمها وكان احلي احساس حسيته جسمها طري اوووي نديت عليها لاقتها صاحيه قولتها فاكره يا خالتي زمان لما كنت صغير وانا معاكي ف البيت وتاخديني ف حضنك قالتلي ياااه دانت كنت لسه عيل صغير كنت باخدك ف حضني بتبقي صغير ف حضني دلوقتي انت ال تاخدني ف حضنك وهبقي صغيره ف حضنك شوف الدنيا قلابه ازززي وضحكت ضحكه مش هنساها
قمت رايح واخدها ف حضني وهيا مصدره طيزها ليا وزبي رشق ف فلقتين طيزها راحت ضحكت وقالتلي كبرت يا حودا وبقيت راجل
وانا عمال احك ف طيزها اكتر وعمال اضمها عليا اكتر وهيا قربت تسيح ونفسها ذاد وعلي رحت حاطط ايدي ع صدرها وضمتها عليا وهيا سكتت مسكت حلمت بزها وعصرته بايدي سمعتها بتقول اااااه برااااحه
رحت قايلها بحبك ياخالتي قالتي وانا كمان بموت فيك ياروحي
رحت رافع الجلابيه وهيا فتحت رجليها ونزلت الاندر وطلعت زبري من الشورت وقعدت احكها ف كسها وهيا سايحه خالص راحت قالتي كفايه بقي مش قادره دخلووو قمت رازع زبري ف كسها قعدت انيك ف كسها وهيا عماله تتأوه ااااااه اااااااااااااه نيكي اوووي بقالي كتير ما اتنكتش اااااااه زبرك حلو اووووي ااااااه قولتها من عتيا يا روح قلبي قالتي انت ال روح قالبي وراجلي
وقعدت ابوس ف شفايفها وامص لسانها فضلنا كدا بتاع عشر دقايق
قولتها عاوزك تمصيلي زبي قالتلي بس كدا قمت مطلع زبي من كسها اول ما شافته اتخضت وقالتلي يالهوي كل دا زوبر كل دا كان فيا
ونزلت عليه مشتهيه المص فضلت تلحس فيه من بره وهيا ماسكه بضاني وتبوس فيهم امممممم كان اخلي احساس
قامت حاطه راس زوبري ف بوقها انا ساعتها رحت ف عالم تاني هيا فضلت مص زوبري وانا حاطط ايدي ع راسها وهيا بتمص ولا اجدعها شرموطه ف فيلم سكس قالتلي زي ما مصتلك الحسلي كسي
قولتها تعازي نعمل وضع 69 نمت ع ضهري وهيا ادتني كسها واخدت زوبري فضلت تمص فيها وانا شغال لحس في كسها وادخل لساني جوه كسها واعض زنبورها امممممم لاقيتها بتشخر وتقولي يخربيتك هتموتني انت استاذ اااااااه خلصنا الوضع ده
قمت نيمتها ع ضهرها وقعدت انيك ف كسها وهيا بتتأوه اااااااااه احححححححح كمان نيك كمان يا راجلي ياسيدي وتاج راسي
من النهارده اعتبرني مراتك اااااااااااه زبك حلو اووووووي ااااااااه نيك يا حبيبي اوووي كمان اااااااه شبع كسي بزوبرك اوووووي اااااح وقعدت ارزع فيها ونزلت ع بزازها قعدت ارضع فيهم واكل الحلمه بسناني وهيا حسيت انها هيغمي عليها من كتر النشوه قمت طالع ع شفايفها واقعدت اوس فيها وامص لسانها اممممممم وهيا حضناني وايدها بتلعب ف شعري
قعدت
قلتي خلاص مش قادره انت هتموتني كفايه ارحمني اااااااااااه يالهوي مش قاااادره ااااااااه فضلت ادخل واطلع وانيك ف كسهااااا قولتها انا هجيب قالتي هات ف كسي اروي عطشه قمت نزلت ف كسها لاقيت كسها ضامم ع زبي فضل زبي ف كسها لحد اما نام ف كسها ونمنا زي ماحنا ملط وف حضن بعض لحد الصبح

سكس - سكسي - سكس حيوانات - سكس - سكساوي - تحميل سكس - سكس اخوات - سكس امهات - سكس مترجم - سكس محارم - تنزيل سكس - سكس - صور سكس - xnxn

السبت، 21 نوفمبر 2020

mom hot and son

 One day I and my mom were just sitting and talking and bholy came over too. We heard knock on door. Mom went to see who was at door. When she opened the door there was man stood at the door. He said how are you, my dear sister. They both hugged each other. He came in where we were sitting. Mom introduced him as her cousin from back home. He went to Africa many years agoتحميل سكس. Is this bilo he asked? Yes mom said. And who is this beautiful girl sitting next to Bilo? She is bholy mom said. She said hi and uncle also said hi to Bholy. He said Bilo has grown as young lady. She was just little when I saw her lastصور سكس.
Yes c***dren grow up fast mom said. Sit down n chat with Bilo and Bholy I will make tea for us all. Mom went in kitchen and uncle sat one chair and started to chit chat. I asked few questions as to what he do there how is Africa compare to India. Bholy also join in conversation. We seem to get along with each other. He was about 55 years old and in good health. He was over 6 foot tallسكس حيوانات. Mom came back with tea she sat next to uncle. WE must have talked for about 2 hours. We found out he never married. In conversation he hinted that he will stay here for a week if it is ok with us. We all said sure no problem here. There on couple of rooms empty. You came your self your own home.
download sex - x videos -xbxx - xmxx - xnxn - xnxx - xnxxx - xxxnx - xzxx - sexy mom - sexy new
Bholy got up to leave , uncle got up and shock her hand to say bye. Uncle went out to field just to do walk. He cam back after hour or so. When he came back we watched some TV and more chit chat. I was begging to like him he was joke about African people.
Made us laugh. At night mom took him on second floor to show him his room. Mom was there for 15 minutes. When mom came back she seem happy.

When we were removing our cloths to go bed. She had lust in her eyes.
Your eyes are telling some thing? She pushed me on bed and jumped on me.
Is some thing have to do with uncle? She starts to suck my boobs and with other hand she was massaging my pussy. I was getting turned on. She got on top of me to grind her pussy on my pussy. We both cum. The she relaxed, I asked her what has happened with uncle? Mom said when we were younger we use to kiss each other. Oh nice I said. Did he fucked u then? No he did not just feeling each other. سكسWe wanted to but did not get time n empty place any where. We did not want our parent to find out. We had big family was never alone. What happened up there? As soon as went in room he grabbed me n kissed me deep. He started to grind his lunn on my pussy. He said lets do it. I said not now but we will do it in nice way so we can enjoy it not in hurry. He took his cock out I and I gave him blow job. He have nice thick lunn cockمقاطع سكس. As mom was telling I was getting wet again.
So what is the plan now? Do u want me to go away for few hours. That is one way mom said. What is the other way? Mom had naughty smile on her face. I said don’t hold off tell me. Your uncle like you too mom said. You mean we both do with him just like b*o and u me 3some? I was thinking that mom said. Thank you mom you are nice mom looking after your daughtسكس محارم. He also like Bholy but first we do 3some then maybe involved Bholy if she want to. Sound good I said. When we going to do it? We can do it now but I was thinking tomorrow be best. We can do it all day. Good idea mom you are great.

xnxx.com - sexy hot - aflam sex - sex arab - sex egyptian - sex hd - aflam sex

سكسي ساخن جدا محارم

  القصة حقيقيه وحصلت معايا انا شخصيا وبجد انا اسمي "امير" عندي 17 سنه وداخل تانيه ثانوي ، وامي عندها 39 سنه وابويا عنده 45 سنه ...