المشاركات

عرض المشاركات من أبريل, ٢٠٢١

سكس خالتي تعلمني الجنس

  صباح او مساء الخير على الجميع هذه قصه حقيقيه حدثت معي ايام كنت في الثاني او الثالث الاعدادي كنا ساكنين في منطقه وسط العاصمه بالايجار لسنين عديده الى ان تسنى لوالدي تملك قطعة ارض فبناها بيتا للعائلة ولكن كان في منطقه بعيده عن وسط العاصمه في حينها الكلام هذا سنة 1970 او 1971 على الاكثر ولكنها الان وسط البلد كان لدينا هاتف ارضي في الدار القديمه وطلبنا نقله الى الدار الجديده ولكن لعدم توفر خطوط الهاتف في حينها تم تركيب هاتف مرتبط بسنترال حيث كنا نتصل بالعامل في السنترال ونملي عليه النمره التي نريدها وينصل هو بالنمره ويحول الاتصال الينا ولولا واسطه مهمة لدينا لما حصلنا على هذا الهاتف طبعا وكما معروف كوننا انتقلنا الى مكان جديد فقد انقطعت الصلات بالاقرباء والجيران القداما لبعد المسافه بيننا ولكن الجيران الجدد لم يجعلونا نشعر بالغربة لكونهم كانو لطيفين جدا وبسرعة تطورت العلااقات ما بيننا حتى شعرنا اننا بيت واحد حيث كانت بيوتنا مفتوحة لكل الجيران والعلاقات بيننا علاقات اخويه واسرية تحميل سكس - صور سكس - نيك حيوانات - سكسي - سكس محارم ، صور سسكس نساء - سكس سيدات - نيج خلفي - س

حيوانات تنيك بنات قصص سكس

  اسمى زينب عمرى 26 سنة ارملة من جواز لم يتعدى السنة ونصف وكنت لظروفى لا اخرج الا قليلا وكان عندى صديقة اسمها عفاف عندها حوالى 35 سنة وهيا غنية جدا لانها متزوجة من رجل عجوز المهم دعتنى عفاف الى مزرعتها لاقضى كام يوم عندها اغير جو بصراحة انا ما صدقت لانى كنت محتاجة تغيير رحت المزرعة وفعلا مزرعة كبيرة فيها انواع كتير وكان بيربوة عندهم جميع انواع الطيور والحيوانات من فراخ وارانب وكلاب حراسة وحصنة وماعز المهم بعد يوم طويل فى المزرعة طلعنا علشان ننام اخدنا دش وخرجنا كانت هيا لابسة قميص نوم قصير مبين صدرها الكبير وجسمها الخطير كان جسمها عامل زى عارضات الازياء وانا كنت لابسة شورت وبدى قعدنا نتكلم مع بعض وعن جوزها اللى عندة60سنة اللى مش بيمارس معاها غير قليل جدا لانة مسافر ولانةعجوز وانة يوم ما بيمارس بيمارس 10 دقايق بس ويسبها تنام وهيا سنة ومتهيجة قلتلها يا ستى حرام عليكى دة انا مش لاقية حد خالص اعمل معاة من يوم ما جوزى مات قالتلى لية مفيش رجالة قلتلها فية بس انا خايفة اتفضح قالتلى ايوة فاهمة المهم كان قاعد معانا الكلب الجريفون بتاعها معانا كلب صغير وجميل قوى كنت بلعبلة فى شع

ديوث عربي علي مراته المتحرره سكس

  كس مراتي يعاني من ألم شديد وخصوصا اثناء الممارسة الجنسية فذهبنا إلى الطبيب النسائي لنعرف سبب هذا الالم الذي يصيبها. دخلنا إلى العيادة فاذا بفتاة رائعة الجمال خلف المكتب تقول لنا اهلا وسهلا هل هذه اول مرة لكم في عيادتنا؟ فقلنا لها نعم قالت إذا لابد لنا من ان نفتح لكم ملف عندنا قلنا لا بأس لكن هل الطبيب موجود قالت نعم نفتح الملف ثم تدخلون. وهذا ما حصل بعد ان فتحنا الملف دخلنا إلى غرفة الطبيب لنجد شاب وسيم بروبه الابيض وابتسامته الخجولة قال تفضلوا فجلسنا وقلت لزوجتي احكي للطبيب عن ذاك الالم “ونظرت الي عينيها فكانت تحدق في الطبيب وكأنها اول مرة ترى شاب بهذا الجمال” فقلت لها ما بالك تكلمي فقالت: حكيم كتير بحس بالوجع لما بفوت جوزي زبه بكسي واوقات بينزل الدم منه فقال لها تفضلي خلف الستارة واخلعي بنطالك لكي افحصك “وكانت زوجتي ممتلئة الجسم بيضاء اللون وشعرها اسود طويل وبزازها كبار وطولها 175 سنتم ” المهم دخلت زوجتي خلف الستارة وخلعت بنطالها وكيلوتها وجلست على طاولة الفحص هنا دخل الطبيب خلفها وتبعته انا بالطبع، قال لها الطبيب: ارفعي رجليكي وحطيهم على السندات ففعلت وهون ظهر كس مر

سكس حمايا طلع نييك

  صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه. اسمى ولاء من احد محافظات دلتا مصر الحبيبه عندى 23 سنه جميله الى حد ما لون بشرتى ابيض وشعرى اسود وعينيا بنى جسمى رفيع وبزازى كبار وطيزى متوسطه طولى متوسط متجوزه من محمود اكبر منى بسنتين صحيح انا اتجوزته عشان رغبه عيلتى مش عشان حبى ليه بس مع ذلك تقبلت الامر الواقع وعيشت معاه هو وعم حامد اللى هو حمايا ابو جوزى راجل عنده 56 سنه لأن حماتى متوفيه. بعد جوازى بحوالى شهر ونص سافر جوزى السعوديه وبقيت عايشه انا وحمايا حامد بس فى الشقه وبصراحه الراجل كان بيحبنى وبيعاملنى زى بنته بالظبط وعمره ما قصر معايا ولا عاملنى وحش لدرجه انى بقيت اقوله يا بابا وفعلا اعتبرته زى والدى بالظبط. لكن بسبب بعد جوزى عنى ابتديت احس بالفراغ العاطفى اللى فى حياتى وكنت بضيع وقتى يا اما فى شغل البيت يا اما على النت لحد ما لاقيت طلب صداقه من ايميل غريب على الفيس المهم انا قبلته وابتدينا نتكلم (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) ومع الوقت ابتدى الشخص دا يكون اهم حاجه فى حياتى ومابقيتش اعرف اعدى يومى من غير ما اكل

سكس سوسو الام الممنوحة

  مساء الخير او صباح الخير عزيزي و عزيزتي القرآء احب اعرفكم ان الاسماء دي مش حقيقيه وبعض الاحداث أيضاً ليست بالحقيقيه ولكنها من خيالي اسيبكم تتمتعوا انا حسام 26 سنة من الفيوم عايش انا و امي وبابا في شقة في مكان مشهور في الفيوم بابا راجل موظف عنده 50 سنة وصحته علي قده وماما 44 سنة بس ايه فرسة جسمها ابن متناكة طيزها كبيرة اوي ودي احلي حاجة فيها الطياز الكبيرة اللي تقعد تترجرج طول ما هي ماشية في الشقة ولما العباية اللي هي لبساها تتحشر بين الفلقتين بيكون منظر ابن وسخة بروح اضرب عشرة علطول علي الطياز دي وعلي فكرة طيزها مش من النوع الكبيرة اوي زي في الستات الطخينة لا هي في حجم طيز سارة جاي كده حاجة يعني تستاهل انها تتركب طول اليوم وبزازها كبيرة ومدورة ودايما نصهم بيكونوا طالعين من العباية وهي أصلا بيضة ف بزازها بتكون زي الجيلي ولما توطي وبزازها تبان وطيازها تكون عريضة قدامك تبقي عاوز تنط عليها تفشخها واللي يحصل يحصل . انا تقريبا كل يوم بضرب عليها عشرات واشم في كيلوتاتها وسنتيانتها وساعات احك في طيزها وهي بيكون تصرفها عادي وف يوم من أيام الحر اللي احنا فيها دي كانت لابسة قميص

سكس الام فايزه والرجالة

اولا :أنا عاوزكم تسامحوني علي اي خطأ في الأحداث لأن دي أول مرة اكتب فيها قصه علي المنتدي ثانياً: القصه دي حقيقيه ظ،ظ*ظ*/ظ،ظ*ظ* وحصلت معايا أنا شخصياً أرجوكم ادعموني برأيكم وتعليقاتكم لو في اي خطأ نبدأ الجزء الاول أنا اسمي علاء من المنصوره عندي ظ¢ظ©سنه وامي إسمها فايزه عندها دلوقتي ظ¤ظ¥ سنه ابويا عنده ظ¦ظ¥ سنه عمري وقت بداية القصة كان تقريبا 4 أو 5 سنين كنت في يوم بلعب في الشارع وجيت داخل البيت احنا كنا عايشين في بيت عيله ابويا واعمامي التلاته كنا كلنا عايشين في بيت واحد يعني بيت واحد كان عايش فيه أربع عائلات سمعت صوت جاي من اوضه امي صوت تاوهات فاتخضيت عليها وخوفت فدخلت الاوضه بسرعه لقيت احمد ابن عمي نايم فوق امي فايزه احمد ابن عمي وقتها كان عنده ظ،ظ¨ سنه وامي كانت ظ¢ظ، سنه ومحدش يستغرب من سن امي أنا امي متجوزة صغيره كعادة الأرياف وقتها امي متجوزة عندها ظ،ظ¥ سنه وحملت علي طول وخلفتني وهي لسه يادوب ظ،ظ¦ سنه فهما اتخضوا بس انا ما كنتش اعرف هما بيعملوا ايه فلقيت احمد ابن عمي بيقولي خد جنيه وروح هات لك حلاوه والعب فخرجت أجري بسرعه لان الجنيه وقتها كان مبلغ واول ما خرجت من الأ

نيك نادية اخت زوجتي تحميل سكسي

  زوجتي جميلة لا أنكر ذلك لكن لها أخت تكبرها بعشر سنوات يعني عندها الآن 40 سنة لها جسم سكسي ناااااااار كلما نظرت إليها وجدت زبري يقف مباشرة ولا أعرف ماذا أفعل، تلبس أحيانا قدامي جلابية بذرائر واسعة من فوق لما توطي اشوف بزازها الكبار الحلوين المدلدلين اقعد ابص عليهم ومش عاوز ارفع عيني عنهم، وطيازها لما تمشي أو توطي حاجة متعة المتعة، قعدت كام مرة اتخيل إني بنيكها في كسها وطيزها وبرضع بزازها وبنيكها فيهم وزبري متغطي بيهم بس مش عارف أعمل كده اازي لأنها متزوجة وكما أخت زوجتي، من كلامي معاها مرة بعد مره عرفت إنها مش مرتاحه مع جوزها وانها مش مستمتعة معاه خالص قررت تكون ده البداية فبدات اهزر معاها وأحسس على جسمها بالهزار، ولقيت نفسي بلمس أحلى وأمتع جسم شفته ، مرة ورا مرة ابتديت امد غيدي عادي على جسمها وهي ساكته وتبصلي وتضحك فهمت الرسالة رحت عندها البيت بحجة إني بوديلها حاجة من عندنا مكنش فيه حد خالص جوزها في شغله والعيال في المدرسة فتحتتلي الباب وقالتلي ادخل واقعد اعملك حاجة تشربها دخلت المطبخ وانا شكلها وكل حاجة فيها بتنادي علي تعالى كلني وقطعني، قمت وراها ودخلت المطبخ ووقفت ورا