قصص سكس ساخنة مثيرة

اسمى عزه عندى 39 سنه من احد محافظات مصر طولى متوسط جسمى مظبوط لا رفيع ولا مليان شعرى اسود ولون بشرتى ابيض اتجوزت وانا عندى 19 سنه من واحد قريبى وجيبت منه سلمى بنتى 19 سنه واتوفى جوزى الاولانى من حوالى 10 سنين وطول عمرى من صغرى وشهوتى عاليه واللى اكتشفته ان سلمى بنتى طلعالى فى الحته دى بالذات ومن حوالى 3 سنين اتقدم للزواج منى راجل عنده 62 سنه وعنده 4 اولاد الكبير عنده 31 سنه والثانى 27 سنه والثالث عنده 25 سنه والاخير اسمه كامل 22 سنه وكان جوزى ارمل زيى وولاده كلهم متجوزين ماعدا كامل ابنه الخير هو اللى لسه متجوزش بصراحه كان شاب وسيم شعره مايل للون البنى وطوله حوالى 180سم و جسمه مظبوط شاب طول بعرض زى ما بنقول فى مصر ومن اول يوم دخلت فيه بيت جوزى وانا اتمنيت كامل فى احلامى وحتى فى المرات القليله اللى جوزى كان بينام معايا فيها كنت بحلم ان كامل هو اللى راكب فوق منى وبيدخل زبره فى كسى وكتير كنت بهيج عليه وفى يوم كان جوزى مسافر وقلقت من النوم وقولت اروح اشرب وارجع اكمل نوم تانى بس وانا معديه على المطبخ سمعت صوت اهات واحده جايه من اوضه كامل الصوت دا انا عرفاه كويس اوى دا صوت بنتى سلمى وقررت اعرف ايه اللى بيحصل واتسحبت بالراجه وفتحت الباب سنه بسيطه وشوفت كامل ابن جوزى منيم سلمى بنتى على بطنها وراكب فوق منها وبيدخل زبره فى خرم طيزهل ونازل نيك فيها وهى عماله تتأوه وبدل ما ادخل عليهم واضربهم لاقيت نفسى هيجت اوى على منظر زبر كامل اللى يعتبر ضعف حجم زبر ابوه لما بيقف على الاخر واكبر من زبر جوزى الاولانى ولاقيت كسى عمال ينزل فى ميته وكملت فرجه على كامل وهو بينيك سلمى بنتى لحد ما جاب لبنه جوا طيز سلمى بنتى ونام فوق منها يبوس فسها وانا كنت خلاص جيبت شهوتى على منظر بنتى اللى بتتناك ادام منى ومن مين كامل ابن جوزى اللى يعتبر زى اخوها وقفلت الباب بالراحه ورجعت على اوضتى ونمت على سريرى اتقلب من الهيجان اللى انا فيه وقعدت اللعب فى كسى واتخيل كامل وهو بيدخل زبره الكبير براسه الحمرا فى كسى الوردى صاحب للشفرات الكبيره وزنبورى الكبير وبينيكنى ويمتعنى بس كان لعبى فى نفسى بيولعنى اكتر مش بيهدينى وقررت استغل فرصه ان جوزى مسافر شهرين فى شغله واخلى كامل ينيكنى ويقتحم بزبره قلاع وحصون كسى اللى عمره ما لمسه راجل غير جوزى وابتديت ارسم خطتى وبعديها بيومين الصبح وانا بروق الشقه وسلمى بنتى فى الجامعه لاقيت كامل بيخبط على الباب ورجع من الشغل بدرى وقررت مافوتش الفرصه دى واننا لوحدنا فى البيت وقررت اسيبله نفسى دلوقتى واخليه ينيكنى زى ما ناك بنتى من يومين وروحت خبط على باب اوضته وقولتله ممكن تساعدنى فى نقل حاجات فى الاوضه عندى عشان مش قادره اشيلها وهو قالى عينيا ليكى يا وزه زى ما كان بيدلعنى وفعلا خدته وروحنا على الاوضه وابتديت اعمل اننا بنروق الاوضه وبقيت اتحرك ادامه بجلابيتى البيتى النص كم الخفيفه الضيقه ومش لابسه حاجه تحتها غير اندر وبرا لونهم اسود ولاحظت نظرات عينيه اللى ماتشالتش من على طيزى ومحاولاته انه يحك بجسمه فيا كأنها مش مقصوده وزبرة اللى واقف تحت بنطلونه لحد ما خلصنا نقل الحاجه من مكانها وعرفت ان اول جزء فى خطتى نجح وقررت اجيب من الاخر طالما هو بقى عاوزنى زى ما انا عوزاه وروحت قاعده على السرير وانا بقول اااااااااه
اخيرا خلصنا الجو حر اوى وهو بيقولى اه فعلا حر اوى وانا روحت رافعه الجلابيه لحد ما بانت بزازى تحت البرا الاسود بيتاعى ونمت على ضهرى على السرير ادامه وروحت بأيديا ادعك كسى من فوق الاندر الاسود بيتاعى وقولتله ااااااااه تعبانه اوى يا كامل ولاقيته واقف مبحلق غى جسمى وبيقولى ايه دا يا وزه انتى بتعملى ايه وانا قولتله بص انا عارفه انك بتنام مع سلمى بنتى وهو اتصدم وفضل واقف ساكت وانا قولتله بص انا معنديش مانع انك تنام معاها طالما هتحافظ عليها ومش هتفتحها بس انا كمان تعبانه وعوزاك وروحت متاخره الاندر بيتاعى على جمب وبقيت ادعك شفرات كسى بأيديا اليمين وبأيديا الشمال طلعت بزازى من البرا وقولتله اااااااااه ولا انا مش عجباك وهو لسه واقف مبحلق فى جسمى وانا بدعك فى كسى ادامه بأيديا اليمين وبأيديا الشمال بدعك فى بزازى وبقوله ااااااااااه شكلى مش عجباك ولاقيته اخيرا اتكلم وقالى مش عجبانى دا انا بحلم بجسمك اللى يجنن دا من يوم ما ابويا اتجوزك وياما ضربت عشرات على جسمك وراح جاى عندى وانا روحت شداه من التيشيرت وروحت بيساه فى شفايفه وقولتله انا ملك ايديك من انهارده وروحت منزله دماغه عند كسى وقولتله يلا ورينى شطارتط ومتع كسى وهو راح نازل يلحس كسى بلسانه وانا هيجت اوى وبقيت اتأوه واقوله ااااااااااه حلو اوى ااااااااااااااه لسانك حلو اوى اللحس كمان ااااااااااااه حلو اوى وهو راج رافع دماغه من على كسى وبقى يلعب فى كسى بأيديه وفتح زراير بنطلومه ورجع تانى يلحس فى كسى ويدخل لسانه جوا كسى ويشفط فى زنبورى وشفايف كسى وانا مش قادره من المتعه وعماله اتأوه واقوله ااااااااااااه كمل حلو اوى اااااااااااه ليها حق البت تتناك منك اااااااااااه بحبك اوى يا كامل اااااااااااه اللحس كمان يا حبيبى اااااااااااااه وروحت رافعه دماغه من فوق كسى وقولتله طلع زبرك وريهونى عشان امتعه ببوقى ولسانى زى ما انت متعتنى بلسانك وهو راح واقف ومطلع زبره الكبير من البنطلون وانا روحت ماسكه زبره بأيديا وابتديت ادخل راس زبره فى بوقى واللف لسانى حوالين منها واشفطها وانا بخرجها من بوقى وارجع تانى امص فيها واشفطها واقوله اممممم زبرك حلو اوى يا حبيبى وارجع تانى امص فى زبره وانا بدعكه بأيديا اليمين وبأيديا الشمال بدعك فى الكيش بيتاع بضانه وهو ساكت وحاطت ايديه على دماغى بس ولاقيته راح ماسك دماغى وابتدى ينيكنى فى بوقى بزبره لحد ما انا مابقتش قادره اخد نفسى ولاقيته راح سايبنى اخد نفسى ورجعت تانى امص زبره واللعب فى راس زبره بلسانى براحتى وهو راح باعد عنى وقلع التيشيرت بيتاعه والبنطلون وراح طالع نايم على ضهره على السرير واما روحت قالعه الجلابيه البيتى بيتاعتى ورجعت تانى امص فى زبره وهو نايم على ضهره لحد ما بقى زى السيخ الحديد فى بوقى وانا بقوله ها ايه رأيك مبسوط؟ وهو يقولى اااااااااه يا شرموطه حلو اوى مصى كمان وانا معرفش ليه شتيمته هيجتنى اوى وبقيت ازود فى مصى مصى لزبره وهو راح شاددنى فوق منه وهو بيقولى كفايا مص بقى ويلا حطيه فى كسك وانا روحت على شفايفه ابوسها وقلعت الاندر بيتاعى ومسكت زبره بأيديا وابتديت اقعد عليه لحد ما زبره دخل كله جوا كسى وانا بتأوه وبقوله اااااااااااااه زبرك كبير وحلو اوى يا حبيبى اوووووووووف وهو ابتدى يحرك وسطه تحت منى ويدخل زبره ويخرجه فى كسى وهو ماسكنى من وسطى وانا بتأوه من زبره الكبير وعماله اقوله اااااااااااه حلو اوى ااااااااااه حلو اوى كمان ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااه نيكنى جامد ااااااااه كمان اااااااااااه زبرك حلو اه ونيكك حلو اوى يا حبيبى ااااااااااه كمان كمان اااااااااااااه وهو بقى يضربنى على طيزى وهو بينيكنى بأقصى سرعه ويقولى اهوه يا لبوه وانا روحت بأيديا ابعبص نفسى وادخل صباعى فى خرم طيزى وهو بينيكنى من هيجانى وعماله اتأوه واقوله اااااااااااه نيكنى جامد اااااااااااه
نيكنى اوى زى ما نيكت سلمى بنتى اااااااااااه نيكنى جامد اوى اااااااااااه زبرك حلو اوى يا حبيبى ااااااااااااه نيكنى جامد يا كامل جامد ااااااااااااه كش قادره ااااااااااااه نيكنى اوى يا حبيبى اااااااااااه كمان كمان ااااااااااااه ليها حق البت تتنتك منك ااااااااااه نيكنى نيكنى نيكنى اااااااااااااه نيكنى فى كسى جامد ااااااااااه وهو بقى شويه يبطئ سرعه نيكه وشويه يسرعها وانا مش قادره ابطل اهات من زبره اللى داخل خارج فى كسى وعماله اتأوه واقوله اااااااااااه اااااااااااه ايوه كده نيكنى جامد يا حبيبى ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااااه ايوه كده ايوه كده ااااااااااه نيكنى جامد اوى ااااااااااااااه زبرك حلو اوى يا كامل اااااااااااااه وهو راح زاققنى من فوق منه وراح منيمنى على ضهرى ورفع رجليا الشمال على كتفه وقالى افتحى كسك بأيديكى واول ما فتحت كسى بأيديا راح مدخل زبره فى كسى وابتدا ينيكنى وانا بقيت عماله اتأوه واقوله اااااااااااه عاوز تنيك كسى وهو مفتوح ااااااااااه طب نيكنى اوى فى كسى ااااااااااه وبقيت عماله اخبط على كسى بأيديا واقوله ااااااااااه ااااااااااه انت بتنيك حلو اوى اااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه وهو بقى ينيكنى بسرعه وحاسه ان زبره بيفحر فى كسى وبيوصل لمناطق عمر ما زبر قبله وصلها وبقيت عماله اتأوه واقوله اااااااااااه نيكنى اوى اااااااااه نيكنى اسرع ااااااااااااه زبرك حلو اوى يا حبيبى اااااااااااااه ايوه كده ايوه كده نيكنى جامد اااااااااااااه مش قادره نيكنى اوى اااااااااااااه وهو راح مخرج زبره من كسى وراح نايم جمبى على جمبه اليمين وقلبنى عشان انام على جمبى اليمين واديله ضهرى وهو راح رافع رجليا الشمال لفوق وابتدا يدخل زبره فى كسى من ورا تانى وانا اهاتى اشتغلت تانى معاه وبقيت عماله اقوله ااااااااااااه اما ملكك انا وبنتى اااااااااااه بس اوعى تفتح البت يا حبيبى ااااااااااااه نيكنى انا فى كسى ااااااااااااه نيكنى فى كسى جامد ااااااااااااااااه وهو راح ماسك بزازى وابتدى ينيكنى فى كسى بسرعه وانا بقيت عماله اتأوه واقوله ااااااااااه حلو اوى ااااااااااه كمان كمان نيكنى فى كسى كمان اااااااااااااه زبرك حلو اوى يا حبيبى كمان ااااااااااااه ورملى كسى اااااااااااه اهريهولى من النيك ااااااااااااااه وهو بقى ينيكنى بأقصى سرعه عنده وانا عماله اتأوه واقوله اااااااااااه نيكنى اوى اااااااااااه نيكنى فى كسى جامد ااااااااااه دخل زبرك اوى كمان ااااااااااااااااه كمان مش قادره اااااااااااااه نيكنى اوى يا حبيبى ااااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااااااه انت من انهارده جوزى ااااااااااااه نيك مراتك اوى ااااااااااه وهو مستمر فى نيكه ليا وانا خلاص كنت بجيب شهوتى للمره التالته وبقيت اقوله ااااااااااااه نيكنى اوى اه اوى ااااااااااه نيكنى كمان هاجيب هاجيب اااااااااااه مش قادره نيكنى جامد يا حبيبى ااااااااااااه وهو قالى انا كمان باجيب اااااااااه وانا قولتله ااااااااااه هات معايا اااااااااااه هات فى كسى اااااااااااه هات جوا متخرجهوش ااااااااااااه وفى الوقت اللى انا كنت بجيب فيه شهوتى كان هو بيجيب لبنه فى كسى من جوا وهو راح واخدنى فى حضنه لحد ما هدينا احنا الاتنين وهو راح بايسمى ولبس هدومه وخرج وانا بقيت نايمه على السرير وسرحانه فى المتعه اللى اتمتعتها وبدعك لبن كامل جوزى وابن جوزى فى كسى لحد ما جيبت شهوتى مره كمان وروحت فى النوم وكانت اكتر مره نمت فيها مرتاحه.

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سكسي نيك ممتع مراتي وصاحب المحل

سكسي انا واختي وبنت خالتي

زوج اختها قطع كسها من النيك