قصص سكس محارم نسوانجي علي امة

بولا كان حرفيا متجوز مامته يوستينا. كان يروح المدرسه و يرجع تكون جاهزاله على سنجة عشره. كانت بتعلفه و بتديله فيتامينات و عصاير. كانت منعاه من ضرب العشره. قالتله انت خلاص جوزي و ليك حقوق فيا. ساعتها بولا اتخض. كان صغير اوي. وهي ميلفايه بطايه كانت علطول بتريح زبره و علطول بتقطع زبره.
الابن ابتسم لمامته (كل عيد ام و انت طيبه يا ماما) وباس شفايفها. مسكت زبره و قامت ماصه شفايف ابنها اوي و ردت (وانت طيب يا روح ماما.). ناموا ملط لازقين فبعض. الابن اللي عنده 17 سنه و الام اللي من اصول فلاحي و عندها 34 سنه. بتتناك من ابنها من زمان اوي. محدش يعرف فالدنيا العلاقه دي. اول ما جوزها بيسافر ال 11 شهر بتوعوا بترجع تعيش حياة المتجوزين مع ابنها. و بترجع ام شهر واحد بس فالسنه. بقالها 5 سنين بتعاشر ابنها يوميا. وعايشه اسعد مخلوقه فالكون. خلفت من ابنها و لبسته فجوزها. و ناويه تفضل تخلف لابنها. على كلامها ان زبر ابنها كبير و هي خايفه عليه من البنات. و على كلامها برضه انها بعد ما جربت ابنها قررت تضحي بشعور الام و تختار زنا المحارم بايديها لمدى الحياه.
الام: ااااه مالك يا حبيبي ااااه متخبطنيش كده. اوفف يا هيجان
الابن: اااه زبري يا ماما. زبري بيعشقك يا ماما
الابن نايم فوق بطن امه و حاشر زبره الهيجان جوه كسها الغرقان بعسل الكس.
الام: حبيبي طلعه اااه انت وعدتني انك متعملش كده تاني ااااه
الابن: معملش ايه يا ماما. وعدتك بايه.
وفجاه الابن هجم على شفايف امه. و امه بدورها شفطت شفايفه. هيجانين. بياكلوا شفايف بعض. و الابن نازل تدخيل فزبره لاخر كسها جوه.
الام و هي بتصرخ من الهيجان: حبيبي انا ماماتك بس بقى كده اااااااه اييييي.
وفجاه الام تزق ابنها و تنيمه على الارض و تقوم ماسكه زبره الطويل اوي و تقوم شافطاه كله بكسها.
الام بتشخر: احا يا خول انت مش وعدتني مش هتنيكني تاني. احا مفيش ابن اااااه يعمل كداااا.
وفجاه الام بقت بتتنطط بغل و شهوه على زبر ابنها و عماله تصرخ (يخربيت زبرك. يخربيت زبرااااالك. احاااا ضاجعني بقى بكل احااااااااااااااااااه). وفجاه الواد قام بضهره و حضن بزاز امه بايده وصرخ فيها و هو بيهبد فكسها بزبره بكل قوته (اه ماما انت معرصااااااا معرصااااا معرصاااااا). و الام نسيت نفسها خلاص و عماله تصرخ (اوفففف انا معرصا و قحبة ابني. شرموطة ابني. مراة ابني. عشيقة ابني. زانية زبر ابني وخدامة مني ابني.). وقامت شافطه شفايف ابنها وكلتها بشهوه ولعاب كتير اوي غرق وش الواد. لعاب امه اللي عماله تشفط زبر ابنها.
وفجاه الواد ارتعش و صرخ (كسك قطعني يا ماما. ااااه اااااه زوبريييي). وامه بتنط كانها ملبوسه و بتفشخ زبره. وبتصرخ جدا (عشر امك يلااااااا. عشرني. عشر امك يابني. وقامت فجاه فردت ضهرها و رقصت بزازها قصاد عنيه و قالتله بعهر (بزمتك هتلاقي عروسه احلى من امك. هتلاقي بزاز احلى من دي فين. رضعتك وانت صغير و بترضعك و انت كبير.)
وفجاه بيسمعوا صوت بكاء طفل صغير. الابن بيزود سرعة نيكه. الام بتصرخ (جيبهم جيبهم جيبهم اااااااه هات لبن هات لبن فامك. مامتك. هات لبن لماما يلااااااا). وفجاه انفجر زبر الابن فكس الام الهيجانه اللي شهقت وقفلت على زبره تعصره. و بتضحك لابنها بهيجان. (اسفه بس كان واحشني لبنك يا حبيبي).
الابن ابتسملها و قال (انا كان واحشني كسك يا ماما. كل ده نفاس.). الام قامت من على زبر ابنها وقالت (مش انت اللي كان نفسك تخلف مني. يلا بقى سيبني و خليني ارضع ابنك.). وفجاه الابن كتف الام و نيمها على الارض و قام حاشر زبره فكسها تاني و صرخ (مامااا عايز اخلف منك تاني. عايز انفخك تاني.)
الام فتحت وراكها و مسكت طياز ابنها ونزلت عض فرقبته (عايز الناس تشوفني منفوخه بمنيك يا حبيبي. ااااه و انا كمان نفسي يا دكري. ااااه يا دكر امك. اجمد يا جوز امك. اكترررر ااااحااااا. يلا بقى ده كسي ادمن لبنك.). وزبر الابن بيعشر رحم الام تاني.
باسو شفايف بعض و استحموا ملط فاحضان بعض. مصلها كسها قبل ما تنام. و مصتله زبره لحد ما جابهم فبقها. و نامت وهو حاضن بزازها و بيقولها كلام رومانسي (يا لهوي يا ماما ازاي ما عشرتكيش من زمان. ازاي سبتك كل ده). الام باست شفايفه و ضحكت (ولد ده انت بتنيكني من اول ما بلغت يخربيتك. انت مبتشبعش من جسمي. بس شكرا بجد على النيكه الحلوه).

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سكسي نيك ممتع مراتي وصاحب المحل

سكسي انا واختي وبنت خالتي

سكس اغتصاب محارم العائلة المتحرره