تحميل سكس اول مرة انيك خالتي

 

اولا انا اسمي محمود عندي 24 سنه من طنطا خالتي وفاء 46سنه متجوزه ومخلفه ولدين الاول من سني ومتجوز والتاني مسافر مع ابوه بيدرس بره مصر المهم خالتي من النوع البلدي فشخ جسم ابن متناكه طولها 168سم وزنها معدي 90كيلو بزازه كبيره ومدلدل شويه
وطيزها احلي حاجه فيها طيزها كبيره وفيها دهون كتير فشخ لما بتتحرك بتقعد تهز وتوقف زبري ع طول المهم جوزها مسافر الكويت من زمان وبيجي كل سنه شهر واحد بس هو وابنه .....خالتي بحكم انها قريبه من بيتنا وانها قاعده لوحدها بتيجي تقعد عندنا كتير فشخ وسعات بتبيت عندنا.... كنت بحس انها بتحبيني انا مخصوص عن باقي اخواتي لما كانت تيجي تسلم عليا كانت بتسلم بحراره وبتبوسي من خدي وتقرب من شفايفي شويه انا ف الاول كنت واخد الموضوع عادي بس لاحظت اهتممها بيا
المهم احنا قاعدين ف بيت من دورين الدور الاول قاعد فيه ابويا وامي واخويا عبده الصغير عنده لسه 12 سنه واختي اسراء 9سنين

سكس - سكس اسباني - سكس لحس الكس - فيديو نيج - فلم سكس نيك - تنزيل سكس الماني - موقع نيك - موقع سكس - سكس رقص - تحميل سكسي مترجم - مشاهدة سكس تبادل زوجات - تحميل سكس امهات - سكسي اب وبنته .
انا قاعد ف الشقه ال فوق عشان دي شقتي والمفروض اني هتجوز فيها
خالتي لما بتيجي عندنا وعاوزه تبات كانت بتبات فوق معايا بس هيا ف اوضه وانا ف اوضه
المهم نجي لليوم ال مش هنساه ف حياتي
خالتي جت عندنا وانا كنت بره البيت ولما جيت فتحت بالمفتاح بتاعي ودخلت سمعت صوت خالتي وامي بيكلمو ف اوصه النوم دخلت براحه اسمع بيقولو ايه واسلم عليا لاقيت خالتي بتقول لامي ان جوزها كلمها وبيقولها مش هيعرف ينزل السنادي وهيمد احازته كمان سنه وبتقول انه هو نش حاسس بيها وانها تعبانه ومحتاجه عرفت ساعتها انها عاوزه تتناك
المهم بدا الموضوع يلعب ف دماغي ازي انيكها
طلعت فوق ف شقتي وقعدت افكر قولت انا الاوضه ال بتجي تنام فيها ابوظ السرير مثلا او انقل اي حاجه فيها بحيث انها ما تعرفش تنام تنام فيها المهم جيت فكيت السرير خالص وغيرت ديكور الاوضه وزوت كنبه وشويه كراسي
بالليل خالتي طلعت عشان تنام وكانت لابسه جلابيه بلدي بنت متناكه ضيقه عليها ومبينه حلمه بزها
دخلت خالتي خدت دوش وقعدنا ف الصاله شويه نتكلم قعدت اقولها مالك يا خالتي شكل ف حاجه مزعلاكي قالت هو باين ع وشي الزعل كدا قلتلها امال يا فوفا انتي مش شايفه القمر زعلان ازي قالتي بس يا بكاش راحت علينا خلاص
داحتي جوز خالتك مش عاوز ينزل يشوفنا قولتها هو دا ال مزعلك بقي
قالتي ايوه طبعا زعلانه لما يقعد سنه بعيد عني وماينزلش لازم اقعد
قولتها خلاص ياستي اعتبريني مكانه قالتي هااا وبلمت شويه قولتها ايه هو انا مش راجل ولا ايه لو احتجتي اي حاجه يا فوفا انا موجود بس انتي اطلبي بس... قالتي لا يا حبيبي انت راجل وسيد الرجاله كمان بس ال انا عاوزاه منه محدش يعمله غيره هو عشان دا واجب عليه
ضحكت وقلت لها ااااه بخبث كدا هيا فهمت اني فهمت وضحكت بشرمطه
دخلت تاخد دش وانا كنت نستنيها ع الباب عشان ادخل انا كمان اخد دش وكنت قالع مش واقف غير بالبوكسر بس وزبي واقف شويه مش اوي باين يعني ف البوكسر وبخبط عليها بقولها يلا يا خالتي عشان عاوز اخد دش قالتي انا طالعه اهو طلعت شوفت جسم ابن متناكه لابسه الجلابيه وملبستش تحتها سنتيانه ولا اي ابن متناكه لابسه اندر بس والجلابيه مبلوله ولازقها ع جسمه وصدرها طالع شويه من الجلابيه
المهم انا جسم جامد وعضلات وحركات المهم طلعت ولاقتني كدا وقفت مبلمه ف جسمه وبصت ع زبري وفضلت تبص لجسمي شويه
انا قولتها حمام الهنا يا فوفا قالتي بس خش انت يا حبيبي عشان ما تستهواش
دخلت انا واخدت الدش الجميل طلعت لاقتها ف الصاله بعد اما سرحت شعرها بتقولي ايه ال انت عاملته ف الاوضه ده امال انا هنام فين قولتها نامي عندي وانا هنام ع الكنبه ال ف الاوضه قالتي يالهوي لا تتعب نام انت ف اوضتك وانا هنام ع الكنبه قولتلها لا انا ال هنام ع الكنبه قالتي خلاص هنام مع بعض المهم السرير بتاعي كان كبير شويه
دخلنا ننام هيا دخلت ع السرير وانا فضلت بره شويه ودخلت وراها دخلت لاقتها نايمه ع بطنها وفشخه رجلها وواخده نص السرير نديت عليها كانت لسه صاحيه قالتلي نام يا حبيبي قولتي اتعدلي عشان انام لاقتها نامت ع جمبها وصدرتلي طيزها انا شوفت طيزها زبي بقي زي الحديد المهم نمت والدنيا كانت حر اووووي قلعت التيشرت وفضلت بال شورت لاقتها بتقولي الدنيا حر اوي ليه كدا شويه لاقتها قربت وجسمي لزق ف جسمها وكان احلي احساس حسيته جسمها طري اوووي نديت عليها لاقتها صاحيه قولتها فاكره يا خالتي زمان لما كنت صغير وانا معاكي ف البيت وتاخديني ف حضنك قالتلي ياااه دانت كنت لسه عيل صغير كنت باخدك ف حضني بتبقي صغير ف حضني دلوقتي انت ال تاخدني ف حضنك وهبقي صغيره ف حضنك شوف الدنيا قلابه ازززي وضحكت ضحكه مش هنساها
قمت رايح واخدها ف حضني وهيا مصدره طيزها ليا وزبي رشق ف فلقتين طيزها راحت ضحكت وقالتلي كبرت يا حودا وبقيت راجل
وانا عمال احك ف طيزها اكتر وعمال اضمها عليا اكتر وهيا قربت تسيح ونفسها ذاد وعلي رحت حاطط ايدي ع صدرها وضمتها عليا وهيا سكتت مسكت حلمت بزها وعصرته بايدي سمعتها بتقول اااااه برااااحه
رحت قايلها بحبك ياخالتي قالتي وانا كمان بموت فيك ياروحي
رحت رافع الجلابيه وهيا فتحت رجليها ونزلت الاندر وطلعت زبري من الشورت وقعدت احكها ف كسها وهيا سايحه خالص راحت قالتي كفايه بقي مش قادره دخلووو قمت رازع زبري ف كسها قعدت انيك ف كسها وهيا عماله تتأوه ااااااه اااااااااااااه نيكي اوووي بقالي كتير ما اتنكتش اااااااه زبرك حلو اووووي ااااااه قولتها من عتيا يا روح قلبي قالتي انت ال روح قالبي وراجلي
وقعدت ابوس ف شفايفها وامص لسانها فضلنا كدا بتاع عشر دقايق
قولتها عاوزك تمصيلي زبي قالتلي بس كدا قمت مطلع زبي من كسها اول ما شافته اتخضت وقالتلي يالهوي كل دا زوبر كل دا كان فيا
ونزلت عليه مشتهيه المص فضلت تلحس فيه من بره وهيا ماسكه بضاني وتبوس فيهم امممممم كان اخلي احساس
قامت حاطه راس زوبري ف بوقها انا ساعتها رحت ف عالم تاني هيا فضلت مص زوبري وانا حاطط ايدي ع راسها وهيا بتمص ولا اجدعها شرموطه ف فيلم سكس قالتلي زي ما مصتلك الحسلي كسي
قولتها تعازي نعمل وضع 69 نمت ع ضهري وهيا ادتني كسها واخدت زوبري فضلت تمص فيها وانا شغال لحس في كسها وادخل لساني جوه كسها واعض زنبورها امممممم لاقيتها بتشخر وتقولي يخربيتك هتموتني انت استاذ اااااااه خلصنا الوضع ده
قمت نيمتها ع ضهرها وقعدت انيك ف كسها وهيا بتتأوه اااااااااه احححححححح كمان نيك كمان يا راجلي ياسيدي وتاج راسي
من النهارده اعتبرني مراتك اااااااااااه زبك حلو اووووووي ااااااااه نيك يا حبيبي اوووي كمان اااااااه شبع كسي بزوبرك اوووووي اااااح وقعدت ارزع فيها ونزلت ع بزازها قعدت ارضع فيهم واكل الحلمه بسناني وهيا حسيت انها هيغمي عليها من كتر النشوه قمت طالع ع شفايفها واقعدت اوس فيها وامص لسانها اممممممم وهيا حضناني وايدها بتلعب ف شعري
قعدت
قلتي خلاص مش قادره انت هتموتني كفايه ارحمني اااااااااااه يالهوي مش قاااادره ااااااااه فضلت ادخل واطلع وانيك ف كسهااااا قولتها انا هجيب قالتي هات ف كسي اروي عطشه قمت نزلت ف كسها لاقيت كسها ضامم ع زبي فضل زبي ف كسها لحد اما نام ف كسها ونمنا زي ماحنا ملط وف حضن بعض لحد الصبح

سكس - سكسي - سكس حيوانات - سكس - سكساوي - تحميل سكس - سكس اخوات - سكس امهات - سكس مترجم - سكس محارم - تنزيل سكس - سكس - صور سكس - xnxn

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سكسي نيك ممتع مراتي وصاحب المحل

سكسي انا واختي وبنت خالتي

زوج اختها قطع كسها من النيك