محارم مع عمتي سكس xnxn

 

بدايتا انا اسمى ميدو سنى دلوقتي 26سنه حكاياتى ابتدت وانا فى المرحله الثانويه انا وابن عمتى نفس السن كنت دايما بذاكر معاه وغالبا كنا بنبات عندهم لان ابوه كان دايما فى الشغل هو بيشتغل سواق ويسافر طول الاسبوع عمتى كان عمرها تقريبا 38سنه وقتها جسمها مالوش حل طيزها كبيره ومدوره وهى طويله سيبها الوحيد بزازها كانت صغيره شويه .... المهم كانت دايما بتقعد قدامى بعبايات بيتى بنصف كم ضيقه ومش تحتها حاجه وكنت دايما بشوف صدرها ... اه نسيت اقولكم انى كنت بنيك ابنها الوحيد وكان بيساعدنى اتفرج عليها وهى نايمه أو وهى فى الحمام علشان اهيج عليها وانيكه.....كنت دايما بتفرج على جسمها وهى بتستحمه احد ما فى يوم كنا بتذاكر بالليل وابنها نام وانا كنت عامل نايم وهى دخلت عندنا وكنا نايمين بالشورت والفانله بس لاننا كنا فى الصيف ..هى دخلت عندنا وهى خارجه وقفت قدامى وفضلت تبص عليا وانا نايم فجأه حسيت بزبرى بيقف وهى لاحظت كده فخرجت بسرعه وانا فضلت افكر فى المنظر ده ومش عارف انام وزبرىكمان كان واقف حسيت بيها جايه تانى بعد حوالى ربع ساعه ووقفت تانى وفضلت تبص بزبرى اكتر وفجأة حسيت بايدهابتمشى على رجلى وخفت واشتقت وفتحت عنيا لاقيتها واقفه بتبصلى وتضحك وشاورت ليا علشان اقوم معاها ... وسابتنىوخرجت وانا بعد ذهول لمده دقيقه خرجت وراها كانت فى اوضتهاواقفه مستنيانى كانت لابسه قميص نوم ابيض فوق الركبه وفوقه الروب بتاعه مفتوح تنحت قدامه ضحكت وقالت هو انت يعنى اول مره تشوف جسمى تعال مهو انت بتتفرج عليا كتير اقرب هنا متخافش قربت منها واخدتنى فى حضنهاوقالت انها عارفه انى ببص عليها وهى بتستحمى وانهادلوقتي تعبانه ومحتاجه انى انام معاه المهم كل ده وانا متنح وهى بدأت تبوس فيا وتحضنىاكتر ونزلت بايدها ومسكت زبرى كل ده انا مش مصدق راحت قعدت على ركبتها ونزلت الشورت بتاعى وطلعت زبرى وبدأت تبوس فيه وتمصه وانا من غير ما احس نزلتهم على وشها بصت ليا وضحكت وقالت ولا يهمك المهم تكون فوق علشان نكمل انا كل ده وانا مش حاسس بنفسى ومش مصدق انها معايا بجد وان ده حصل بجد ... فجأه قومتها وحضنتهاوفضلت ابوسها وزحتها وقعت على السرير وروحت نازل فى كسها بوس ولحس بجنون المهم زبرى كان هينفجر روحت فاشخ رجليها وروحت مدخله فيها مرة وحده صوتت صوت خفيف مكتوم وفضلت انيك فيها وهى تتوجع اكتر من ربع ساعه لحد ما نزلتهم فيها بصت ليا وقالت اوعى اى حد يعرف باللى حصل ده وانا اكون معاك على طول .......

سكس - سكسي - سكس حيوانات - تحميل سكس - صور سكس شيميل - تنزيل فيديوهات سكس - تحميل سكس امريكي - نيك كساس - مقاطع نيج - نيك حيوان - سكس كلاب - نيك حصان - سكسحيوانات - صور كس .

بعد ما نمت مع عمتى ونكتها قمت وخرجت ومعرفته انام فى الليله دى وطول الليل بفكر اللى حصل ده حقيقى ولا حلم لحد ما جات الساعه 8الصبح وجات عمتى تصحى ابنها علشان يجيب الفطار وانا كنت نمت ا هو صحى وخرج وهى جات علشان تصحيني صحيت على احلى بوسه منها ولاقيتها بتقولى قوم يا دكرى خدتها فى حضنى شويه وبعدين قومت دخلت الحمام وابنها جاب الفطار وجه فطرنا وانا مشيت على بيتنا عمال افكر فيها وفى اللى حصل بينا وكنت مستنى الليل يجى علشان اروح عندها دخلت نمت شويه وصحيت على العصر خدت دوش وغيرت هدومى وروحت عند عمتى علشان نذاكر انا وابنها قعدنا شويه وهى كل شويه تدخل عندنا تبص علينا وتخرج وانا كل ما اخرج اروح الحمام اخدها فى حضنى وابوسها وعلى الساعه 10دخلت عندنا وكانت لابسه قميص وفوقه الروب لونهم احمر وقالت إنها داخله تنام واحنا كمان ننام ومش نتاخر كل ده علشان ابنها ينام قعدنا شويه وبعد يجى ساعه انا قولت انى هنام علشان مش قادر وابن عمتى هو كمان قال وانا هنام عملت نفسى نايم ولما اتاكدت انه نام روحت قايم وداخل عند لبوتى قصدى عمتى كانت صاحيه ومستنيانى وكانت دى تعتبر دخلتى عليها اخدتها فى حضنى وقلعتها كل هدومها وهى كمان قلعتنى وفضلت ابوس كل حته فى جسمها لحد ما وقعت على السرير لانها مكنتش قادرة تقف ونزلت على كسها وفضلت الحس فيه وامص زنبورها لحد ما نزلت عسلها وروحت قايم رازع زبرى فى كسها وفضلت انيكها فى الليل دى حوالى ساعه ونصف ......

صور نيك - تحميل سكس حمير - نيج محارم - نيج امهات - تحميل سكس مصري .
وفضلت انا وهى على الحال ده وأى الاجازه ابنها كان بيسافر من ابوها وانا كنت ببات معاها وانيكها كل يوم وبعد سنه ابنها اتجوز وكان صعب انى اروح ابات هناك بس هى جابت مرات ابنها معاها وبيقيت بنيكهم هم الاتنين وده اللى هتعرفوه فى الجزء القادم

سكس - تحميل سكس - تنزيل سكس - سكس امهات - سكس محارم - سكس مترجم - مقاطع سكس - سكس كلاب - سكس حيوانات - نيك حيوانات - تحميل نيك - سكس مصري - سكس عربي سكس تحميل - صور سكس - سكسي .

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سكسي نيك ممتع مراتي وصاحب المحل

سكسي انا واختي وبنت خالتي

زوج اختها قطع كسها من النيك